Monday, April 15, 2013

15.04.2013 -28.04.2013 - Easter

Привет на всички,
Понеделник винаги е приятен с ново предизвикателство,времето се усмихна,денят  стана по-дълъг и скоро няма да ви стои пред компютъра или на творческия ви кът,затрупани с листчета и елементи,а ще искате да сте навън...Време е за най-хубавия пролетен празник-Великден,той вече е на прага,така че запрятайте ръкави и направете най-веселата и цветна картичка и ни я покажете в Щурото предизвикателство.
Аз съм на драконова тема :
Голям сладур е ,маскирал се е като Великденски заек,но по лилавите стъпки ще го познаете...Аз определено се забавлявах и се надявам и вие да се включите,имате две седмиците,а някой ще е късметлия ,подаръче ще има от нашия спонсор:



7 comments:

  1. Наистина е голям сладур, а лилавото особено му отива :)))

    ReplyDelete
  2. Супер весела и празнична картичка. Цветовете са много подходящи за картинката, а това цвете, кога ли ще му стигна до щанцата и аз - прекрасно става. Много ми хареса :)ххх

    ReplyDelete
  3. Ох, страхотен ееее! <3 Тези цветове толкова ми харесват! И толкова отиват и на празника и на Дракона! <3 :)))) Просто е великолепен! Страхотно оцветен! :))) <3

    ReplyDelete
  4. Иве ,много свежа:)и да ти кажа преди два дни четох Опасното Кралство и там един дракон ...та като видях твоят сладур нямаше начин да не се усмихна:)))
    Хубава седмица!

    ReplyDelete
  5. :) Какъв интересен Великденски мотив! Много весело! Поздрави!

    ReplyDelete
  6. Момичета,момичета толкова да му се чудех,но исках да е весело,като на празник и май лилавото много му отива :)

    ReplyDelete
  7. Много забавна великденска картичка - в много пролетни и свежи цветове и толкова ме развесели този дракон, предерешен като заек! Супер е!

    ReplyDelete