Monday, October 15, 2012

За вдъхновението

Есента дойде,след жарко лято и ни показа лицето си,през облаци и слънце,с вятър носещ аромата на узряли плодове,мокра земя ,меки багри и последни птичи песни.Не е ли вдъхновяващо,поне на мен ми действа така ....
design-seeds е блог в който намирам всекидневно причина да се усмихна,страхотни фотографии,подбор на цветове ,направо си е училище.
Наслаждавайки се на есенните багри ето какво сътворих и аз,този път не изневерих на себе си,заложих на любимите ми птици,цветове и ....
Ето я моята есена песен,с топъл ембосинг върху печата,дистреснати краища,и фон направен изцяло в топлите есенни багри.
Отново се наложи да шия на ръка,но ми харесва и въпреки времето което отнема удоволствието е неповторимо :)
Ето моя есеннен поздрав към вас,ще я включи в Хоби предизвикателството на Вили
и при разкошните вдъхноваващи Мър и Мяу
Ива

p.s.Благодаря на всички ,които подкрепихте моята картичка и гласувахте за нея,при Краси в Hobby Challenges :)




6 comments:

  1. Иве, това си е твоя стил, няма две мнения по въпроса :-)

    ReplyDelete
  2. Еее, Иве, чудесна картичка! Наистина много "твоя" е! Прекрасен избор на хартии, цветове, елементи...

    ReplyDelete
  3. Есента определено не е моя сезон, но от картичката ти ми стана така топло и хубаво! :)

    ReplyDelete
  4. Иве, истински есенен разкош! Не си сбъркала като си заложила на всичко, което ти е любимо, защото комбинацията от цветове, форми, елементи,техники е просто зашеметяваща!

    ReplyDelete
  5. Иве, чудесна се е получила- много есенна и много твоя.Пълна е с детайли и красиви хартии..
    Благодаря ти за чудеснто участие в Хоби предизвикателство 23 "Ембос и/или дистрес", зададено от Вили!

    ReplyDelete
  6. Ох,колко е прекрасна!Аз все не намирах време да ти кажа тези думи,но днес си откраднах малко време. Много ми хареса и основата, и птицата, и цветовете и великолепната украса!Благодаря ти,за Вдъхновеното участие в Забавлятелството този месец!

    ReplyDelete