Monday, February 27, 2012

Събота,късен следобед....

Както се пееше в една песен,на нас ни пя Антон/папагала на Нели/,много се смяхме и аз въпреки лекото напрежение, което пърхаже ,като пеперуда в стомаха ми,се забавлявах не по-малко .Балгодаря ти Нели,за инициативата и предоставената възможност,а на Дел и Вени специални благодарности,че отделихте от свободното си време и го споделихте с нас ....
Имеше свежа,малка и нежно синя феерия,имаше и бяла пъпка и една почти разцъфнала,имаше френски шик,градска феерия и много смях....
Един следобед,в компанията на сродни души,различни очи и много емоция,благодарна съм че бях част от това :)
Това са едни дружни,сръчни ръце...

Френски шик от ръцете на Вени.

Желая на всички ви ,една творческа и пълна с идеи седмица!
Ива


9 comments:

  1. Иве, най- благородно ви завиждам за страхотната работилничка...

    ReplyDelete
  2. Момичета, браво. Страхотни цветя сте измайсторили.

    ReplyDelete
  3. Ама наистина ви завидях! Страхотна работилничка сте си спретнали.Жалко,че беше така далече!

    ReplyDelete
  4. Цветята, които обичат цветя!
    От сърце за сетен път БЛАГОДАРЯ!

    ReplyDelete
  5. Иве, много се радвам за вас и благодаря, че сподели тази емоция!

    ReplyDelete
  6. Иве, в събота късен следобед в приятна компания и с песните на Антон, беше чудесно, забавно, весело! И тук при теб, още веднъж ще благодаря на теб и на Нели, че осъществихте тази ваша идея и ние станахме участници! Това бяха няколко часа, заредени с усмивки и добронамереност и позитивно настроение!
    Хубава и спокойна вечер! Прегръдки и още веднъж благодаря!
    Делка Стефанова

    ReplyDelete
  7. страхотна работилничка,златни ръце и разкошен резултат
    поздрави и хубава вечер

    ReplyDelete
  8. Ахааа, ето на кого било пленителното цвете! Иве, много хубава инициатива и сте спретнали с Нели един толкова прекрасно-разкошен творчески следобед, че чак ме е яд, че не съм била с вас! И заради песните на Антон, все пак и неговото творчество не бива да забравяме!

    ReplyDelete
  9. Иве, колко съжалявам, че не успях да дойда да се позабавляваме, да ви видя и да потворим заедно. Сигурна съм че е било прекрасно, надявам се следващият път да съм с вас! Пзодрави сърдечни!

    ReplyDelete