Tuesday, January 24, 2012

Pay it forward 2012!

И тази година ,чакам с нетърпение първите 5 записали се ,за мен ще е изключително удоволствие да направя нещо за вас ,знаете вече правилата,който се запише също трябва да продължи  и да даде възможност на следващите 5 участника,да получат от него нещо направено в рамките на тази година ,нека се забавляваме !
Очаквам ви :)
p.s.Един честен размисъл на това че идеята на предай нататък е да даваш повече от колкото получаваш,подето от Гери мисля че трябва да се приветства.Аз лично ще го направя за да съм честна към вас и към себе си и така отварям място за още 12 места,но ще помоля да ми дадете време за да се подготвя,нали :)
Ваша Ива

14 comments:

  1. Супер удоволствие да се класирам при теб, Иве.

    ReplyDelete
  2. Пу, аз четвърта! Мног, много се вълнувам!

    ReplyDelete
  3. Хе,хе,колко сте бързи,много ме радвате да знаете,а сега чакам адресчета на мейла/в дясно/.Няма да ви карам да чакате цяла година :)

    ReplyDelete
  4. Аз оставам на гарата да чакам следващия влак.

    ReplyDelete
  5. Иве, много са бързи, вярно! Жалко, че не успях да се включа при теб! Поздрави!

    ReplyDelete
  6. Иве, те като на въже държани! Търпение, търпение и възнаграждение! Лек и усмихнат ден от мен!

    ReplyDelete
  7. Нели,ето един прекрасен повод да се срещнем,знаеш винаги правя по нещо дребно за всички,така че можем на родна територия да си направим един "предай нататък",хвърлям ръкавицата,очаквам коментари :)

    ReplyDelete
  8. Ако ми кажете къде "блея"...жалко,че изпуснах,но догодина ще дебна :)

    ReplyDelete
  9. Иве, ще ми пишеш ли на nelly_ivancheva@abv.bg къде точно да ти пратя мое подаръче :)))

    ReplyDelete
  10. Не знам коя съм поред, надявам се да съм в продължителната поредица ;)

    ReplyDelete
  11. Ама се изразих и аз, ама от бързане...

    ReplyDelete