Thursday, December 22, 2011

Коледно тагче

Умалителната форма на тагче е измамна,направо си е голям таг,но повлияна от невероятните творби на Tim Holtz,реших че трябва да опитам и аз.Днес ще ви покажа първия таг,който замина и престигна успешно за Коледната размяна при картичкофуриите и вече мога да ви го покажа.
Фона е изцяло върху бял картон с дистрес мастило на Tim Holtz-счупен порцелан,готова формичка от Двете елши,малко снежинки отпечатани и изрязани от паус,течни перли и няколко маниста и готово,удоволствието беше невероятно и се забавлявах истински докато правих този таг,надявам се и на притежателя му да съм доставила удоволствие :)
ще го включа в Tim Holtz-12 tags of christmas...tag 2;

очаквайте и продължение ;)))

 



8 comments:

  1. Иве, страхотен е! Браво!

    ReplyDelete
  2. Прекрасен е! И на притежателя много, много му харесва!

    ReplyDelete
  3. Билбе,радвам се,надявам се и цветово да ти е на сърце!Удоволствието е мое!
    Дени,благодаря ти!

    ReplyDelete
  4. И този е много красив и въпреки че все още нямам много думи ще ти кажа, че това е цветовата комбинация с която ме спечели преди доста време и е тази която ми изниква пред очите щом се сетя за теб! Така че уцели и още как!

    ReplyDelete
  5. Иве, пленяващ е! Къде благородно, къде не (тук се изчервявам от срам и навеждам глава, завиждам на получателката му! Сега ще си погледам още малко и тихичко, а може би и не толкова, ще въздишам по тази красота!

    ReplyDelete
  6. Сууууупер!!! Много е романтичен! Фона ти е страхотен. Това ми е най-любимият нюанс на синьото. Всичко си е на мястото. Всеки един елемент. Страхотно! :))))

    ReplyDelete
  7. Стахотна си Иве, снежинките на мога да се светна какви са точно, но ми хресват такива белстящи и пухкави!:-)

    ReplyDelete
  8. Моят фаворит! Страхотен таг, много ефирен и нежен! Браво, Иве!

    ReplyDelete